Reklamace
Jak můžete reklamovat či vrátit vaše zboží?
Doba pro vrácení zboží činí 14 dní.
- ode dne převzetí zboží
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží
Pro vrácení zboží musíte dodat ke zboží také Formulář oznámení o odstoupení od smlouvy.
A také Formulář pro uplatnění reklamace.
Zboží zašlete včetně vyplněných formulářů.
Podrobnosti o odstoupení od kupní smlouvy a také vrácení zboží naleznete na stránce obchodních podmínek ZDE.
V případě, že zásilka vykazuje viditelné stopy poškození , může zákazník odmítnou převzetí zásilky nebo ji převezme s výhradou, která je zaznamenána na žádost příjemce řidičem do předávacího formuláře. Pokud je vnější obal zásilky v pořádku a kupující zjistí poškození dodatečně, běží lhůta na reklamaci přepravy u přepravce 3 dny od převzetí zásilky. Reklamaci můžete přepravci oznámit sami nebo se obrátit na nás a my reklamaci přepravy budeme vyřizovat za vás. V obou případech doporučujeme po otevření zásilky poškození nafotit. Vyfotit musíte nejen poškozené zboží, ale i jeho zabalení, vnější přepravní obal nejlépe ze dvou stran, přepravní štítky. Fotky by měly být v rozlišení do 100 kB. Je třeba zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno do vyjádření přepravce. V případě zadání reklamace přímo u přepravce využijete reklamační formulář zde. Pokud se obrátíte na nás, je třeba fotky poškození spolu s popisem škod poslat na email: info@azktrade.cz ve lhůtě do 2 dnů od převzetí zásilky. My reklamaci u přepravce budeme vyřizovat za vás. Kupující má následně právo podle své volby na náhradu zásilky novou zásilkou za nezměněných podmínek, nebo na poskytnutí finanční náhrady do výše kupní ceny poškozeného zboží. Situace bude z naší strany vyřizována bez zbytečného odkladu.